Hogyan segíti üzleted egy webshop

sakalmedia | 2017. Március 14.

A webshopoknak számos előnye van, akár arra használod, hogy hagyományos üzleted mellett adj el rajta termékeket, akár önállóan. Olvasd el 10-es listánkat arról, hogy miért lehet nagyon hasznos egy webáruház.

  1. Alacsonyabb fenntartási költség – általában kevesebbe kerül elindítani és működtetni egy webáruház mint egy fizikait, bár fontos figyelembe venni, hogy az e-kereskedelem is folyamatos befektetést igényel.
  2. Alacsonyabb marketing költségek jobb célzással: az online promóciót pontosabban lehet potenciális vásárlókra irányítani, mint a hagyományosat. Ezen felül sokkal olcsóbb is, például, elküldeni 1000 marketing üzenetet emailben mint 1000 hírlevelet postán.
  3. Megnövelt földrajzi elérés: egy helyi üzlet lehet országos vagy a terméktől függően nemzetközi, egyszerűen hatékony e-kereskedelmi stratégiával. (Tartsuk észben, viszont, hogy országonként változhatnak a szabályozások import/exportra vonatkozóan, amiknek meg kell felelnünk.)
  4. 24/7-es nyitva tartás: automatizált megrendelési és fizetési rendszerrel, bármikor vásárolhatnak nálunk, az eladás feldolgozásra kerül. Kutatások* mutatják, hogy a legnépszerűbb online vásárlási időszak a dél és 2 közötti intervallum, illetve a vasárnap esték.
  5. Nagyobb rugalmasság: egy online bolt azonnal frissíthető és olyan gyakran ahogy akarod – például, promózhatod a napi ajánlatod a fő oldaladon drága nyomtatott anyag nélkül.
  6. Szélesebb potenciális vásárló közönség: egy e-kereskedelmi üzlet egy plusz értékesítési csatorna, ami képes olyan vásárlókat bevonzani akiket más nem.
  7. Fejlettebb vásárló célzás: lehetőséget ad, hogy konkrét csoportokat célozz termékekkel és szolgáltatásokkal eladási adatok alapján.
  8. Jobb láthatóság az üzleted számára: kereső motor optimalizálással és online promócióval egy webshop jobban elérhetővé válik a keresgélő érdeklődők számára.
  9. A képesség, hogy beszélj az embereknek az üzletedről: ez különösen akkor értékes amikor egy online üzlet egy hagyományos fő úti üzlettel párhuzamosan üzemel. Ezúton lehet információt biztosítani nyitva tartásról, elérhetőségről és Gyakran Ismételt Kérdésekről.
  10. Egy másik marketing csatorna: egy webáruház vásárlói értékelésekkel és véleményekkel is tudja erősíteni a digitális marketing törekvésed.

Építhetsz egy webshopot az üzleted számára, integrált e-kereskedelmi funkcionalitással, hogy elkezdhesd árusítani termékeid online gyorsan és könnyen. Látogasd meg oldalunk, hogy többet megtudj.