Miért fontos, hogy egy üzletnek legyen weboldala

sakalmedia | 2017. Március 17.

Meglepő, hogy mennyi kis vállalkozásnak nincs weboldala hiszen a vásárlási döntések 93%-a egy internetes kereséssel kezdődik.

Az alábbi a 3 legfontosabb oka, hogy miért szükséges egy weboldal az üzleti sikerhez.

1. Egy weboldaltól hitelesebbnek és profibbnak tűnik az üzleted

Weboldal hiányában sokan számításba sem vesznek, mint lehetőséget mikor az adott terméket vagy szolgáltatást keresik. Ha nem találnak online nem vesznek figyelembe. Egy jó weboldal tájékoztatja a vásárlókat és meggyőzi őket róla, hogy tudod mit csinálsz és biztosítod amire szükségük van,

2. Egy weboldallal könnyebb elérni a vásárlókat

Minden pillanatban több mint 20 millió vásárló van online, könyvektől számítógépekig, autókig, ételig, takarító szolgáltatásig mindenfélét vásárolva. Bármiről is legyen szó úgy tűnik, hogy valaki rá fog jönni hogyan lehet eladni online. Azok is akik végül nem online vásárolnak sokszor végeznek kereséseket vásárlás előtt, hogy a közelben találjanak szolgáltatásokat, árakat hasonlítsanak össze, stb. Ha van weboldalad sokkal szélesebb az elérésed – globális közönség éri el az információt az üzletedről.

2. Egy weboldal költséghatékony módja a termékeid és szolgáltatásaid terjesztésének

Sok kis vállalkozás hivatkozik az árra, mint okra, hogy miért nincs weboldaluk, de valójában ha figyelembe veszed a potenciális közönség elérést, amire szert tehetsz egy weboldallal a hagyományos nyomtatott marketinghez képest, ez az egyik legköltséghatékonyabb megoldás. Egy újsághirdetés áráért egy profi tervezésű weboldalt kaphatsz, amit ha közösségi médiával is párosítasz, jóval túltehetsz a nyomtatott eszközökön.

Szóval….

Ha nem vagy online, kezdj hozzá.

Fontos kihasználni a webet mint üzleti eszközt, még olyan üzleteknek is akik elsősorban offlinenak gondolják magukat. Szépségszalonok, fitness üzletek, vízvezeték szerelők, vezetés oktatók és bármi más szolgáltatást kínáló üzlet, végeredményben mind abban méri a sikerét, hogy hogyan tud offline kapcsolatokat kialakítani – és ebben nagy szerepe lehet a webnek. Szóval nem számít mennyire jól működő offline üzleted van, kulcskérdés, hogy az online alapok is helyre kerüljenek.

Kis vállalkozásként nem valószínű, hogy nagy költségvetésed, személyzeted vagy ingyen munka óráid lesznek, hogy befektesd egy komplex online stratégiába, de vannak egyszerű lépések amiket megtehetsz, hogy kihasználd az előnyöket amiket a web nyújthat. Ne maradj le, kezdj hozzá ma!